El fort vent provoca 70 intervencions per danys a València

El fort vent provoca 70 intervencions per danys a València
POLICÍA LOCAL VALÈNCIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 28 enero 2025 10:34

   VALÈNCIA, 28 Ene. (EUROPA PRESS) -

   Les fortes ratxes de vent que s'han registrat a València en les últimes 12 hores han portat a la Policia Local i els Bombers a realitzar més de 70 ocasions per danys.

   Entre els servicis atesos figura la caiguda d'un arbre en un solar del carrer Moncayo que ha danyat quatre vehicles. Igualment, els bombers han prestat servici per la caiguda d'una palmera a l'entorn de l'estació d'autobusos a l'Avinguda Menéndez Pidal; per una persiana amb perill de caiguda a la plaça López de Vega i per un tendal en risc al carrer Doctor Montoro.

   Des de primera hora del matí, els efectius continuen treballant en avisos per una finestra a punt de caure a la via pública al carrer Emilio Baró; un arbre caigut al carrer Pau; una antena caiguda al carrer Mistralenc; una barana despenjada en Historiador Diago i danys en una finestra al carrer Xàtiva i una persiana a Centelles, detallen fonts municipals.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press