García sobre si IU concorrerà a les llistes europees de Sumar: "És el moment d'abrigallar al Govern en coalició"

La ministra de Sanitat, Mónica García, durant la seua visita a l'Hospital Clínic
Rober Solsona - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 19 abril 2024 17:04

   VALNCIA, 19 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La ministra de Sanitat i líder de Més Madrid, Mónica García, ha assenyalat aquest dimecres, respecte a la possibilitat que IU presentara una candidatura prpia, al marge de Sumar, a les eleccions europees, que respecta al "mxim" les decisions d'altres organitzacions polítiques, per que "ara mateix és un moment d'abrigallar al Govern de coalició".

   García, després de visitar l'Hospital Clínic de Valncia, ha assenyalat sobre aquest tema que "ara és un moment de recolzar i d'estar amb les polítiques progressistes que estem duent a terme per part del govern progressista de coalició".

    En aquest sentit, ha apuntat que ella "sempre" respecta a altres formacions, per ha recalcat que "estar en les polítiques progressista del Govern de coalició és on ara ha d'estar l'espectre progressista, on hem de centrar el focus".

   "Almenys des del Ministeri de Sanitat estem treballant per a poder materialitzar tot all que diem que hem vingut a fer, que és millorar la vida de la gent, millorar la salut de la gent, millorar el nostre Sistema Nacional de Salut i desenvolupar totes aquest polítiques que, des del Govern de coalició progressista, podem posar damunt de la taula", ha recalcat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press