García: "Tan veritat és que Espanya té un baix pressupost en Defensa com que hem de prioritzar l'escut social"

La ministra de Sanitat, Mónica García, ofereix declaracions als mitjans durant la seua visita a l'Hospital Clínic
Rober Solsona - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 19 abril 2024 16:32

VALNCIA 19 (EUROPA PRESS)

   La ministra de Sanitat i líder de Més Madrid, Mónica García, ha exposat aquest divendres que "tan veritat és que Espanya té un baix pressupost en Defensa com que hem de prioritzar l'escut social com fa el Govern".

    García s'ha pronunciat així preguntada pels mitjans, després d'una visita a l'Hospital Clínic de Valncia, per les seues declaracions d'ahir sobre l'aprovació a Consell de Ministres d'1.130 milions per a material militar, malgrat les reticncies de Sumar, en les quals va assenyalar que no tenia dades detallades sobre el contingut d'aquest acord, per va agregar que a Espanya el cost de Defensa "són baixos" i que és una matria que sempre est en el pressupost.

   Al respecte, ha explicat que "és clar" que "no som un país que tinga una prioritat en defensa, com l'est que hem de prioritzar el que venim prioritzant i el que ve prioritzant aquest Govern, que és la sanitat pública, la despesa social, l'escut social que hem fet durant tota la pandmia". "Aqueix és l'aval i aqueixa és la prioritat d'aquest Govern", ha recalcat.

    Per aix, ha assenyalat que "una cosa és el marc en el qual ens mesurem internacionalment i una altra cosa és les prioritats del Govern" i per aquest motiu ha apuntat que "des del grup parlamentari del que és la coalició que governa amb el partit socialista es va fer observacions a aquest increment de despesa".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press