La Generalitat convertir els baixos d'un grup de vivenda pública de Monver en locals per a ús social

La Conselleria de Vivenda convertir els baixos d'un grup de vivenda pública de Monver en locals per a ús social
GENERALITAT VALENCIANA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 3 febrero 2021 12:43

ALACANT 3 Feb. (EUROPA PRESS) -

La Vicepresidncia Segona i conselleria de Vivenda i Arquitectura Bioclimtica, per mitj de l'Entitat Valenciana d'Habitatge i Sl (Evha), convertir els baixos del grup de vivenda pública del Camí La Pedrera de Monver (Alacant) en locals d'ús social.

Així ho ha comunicat la sotsdirectora d'Intervenció Social de l'EVha, Helena Ferrando, en la reunió mantinguda aquest dimecres amb l'alcalde de Monver, Alejandro García, i els regidors de Benestar Social i Urbanisme, Emilio Martínez, i Lorenzo Amat, respectivament, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

Ferrando ha explicat que, atés que els baixos d'aquests edificis es troben buits, la Conselleria ha decidit realitzar una intervenció i convertir-los en locals que puguen contribuir "en la millora de la qualitat de vida de les venes i vens de Monver".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press