Héctor Hernández, director general de Financer i Marina d'empreses de Mercadona, assumix Relacions Externes

Héctor Hernández, director del departament de Relacions Externes de Mercadona
MERCADONA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 2 enero 2025 11:42

   VALÈNCIA, 2 Ene. (EUROPA PRESS) -

   Héctor Hernández, director general del departament Financer i Marina d'empreses de Mercadona, assumix la direcció del departament de Relacions Externes, responsabilitat que fins hui ocupava Elena Tejedor.

   El nou departament dirigit per Héctor Hernández passarà a denominar-se Departament Financer, Relacions Externes i Llegat, segons ha informat la cadena valenciana en un comunicat.

   Mercadona vol agrair la dedicació i l'esforç d'Elena Tejedor durant els quatre anys que ha estat al capdavant de la responsabilitat del departament de Relacions Externes de l'empresa.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press