Iran llança un nou míssil balístic amb "múltiples caps explosius" contra Israel

La Guàrdia Revolucionària diu que "la defensa nacional continuarà fins a la total eliminació del règim sionista"

Archivo - Arxiu - Varis vehicles durant unes maniobres de la Guàrdia Revolucionària d'Iran (arxiu)
-/IRGC/dpa - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 23 junio 2025 15:29

   MADRID, 23 Jun. (EUROPA PRESS) -

   La Guàrdia Revolucionària d'Iran ha anunciat hui dilluns el llançament d'un nou tipus de míssil balístic amb "múltiples caps explosius" en la seua última andanada d'atacs contra Israel, enmig del conflicte deslligat per l'ofensiva llançada el 13 de juny per l'Exèrcit israelià contra el país centreasiàtic, a la qual es va sumar el diumenge Estats Units amb bombardejos contra tres instal·lacions nuclears.

   La Guàrdia Revolucionària iraniana ha indicat que ha llançat el míssil 'Jeibar' per primera vegada des de l'inici del conflicte i ha afirmat que es tracta de "una tàctica nova i sorprenent per a aconseguir atacs més destructius i efectius", al mateix temps que ha assegurat haver aconseguit "objectius estratègics" en territori israelià.

   Així, ha destacat que "esta operació destinada a causar impactes continuarà usant noves tàctiques i aprofitant les febleses" i ha posat l'accent que "el llançament de drons no es detindrà ni un moment perquè els usurpadors en els territoris ocupats --en referència a Israel-- estiguen constantment sota el soroll de sirenes i fugint als refugis".

   "Esta defensa nacional exhaustiva continuarà fins a la total eliminació del règim sionista", ha dit la Guàrdia Revolucionària, que ha ressenyat que en l'atac s'han llançat a més altres tipus de míssils contra Israel, tal com ha arreplegat l'agencia iranià de notícies Tasnim.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press