Juan Pedro Font de Mora, reelegit president del Gremi de Llibrers de València

Un Congrés de Llibreries, una comissió sobre el llibre de text i l'impuls de la Fira del Llibre, entre els principals projectes

Juan Pedro Font de Mora, reelegit president del Gremi de Llibrers de Valncia
GREMI LLIBRERS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 24 julio 2024 14:33

   VALNCIA, 24 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Juan Pedro Font de Mora, de la libreria Railowsky de Valncia, ha sigut reelegit com a president del Gremi de Llibreters de Valncia, després d'unes eleccions en les quals ha destacat l'alta participació dels agremiats, del 78% del cens, informa l'entitat en un comunicat.

   Font de Mora ha encapalat la candidatura 'Llibreries unides per un Gremi més fort'. També s'integraven en la candidatura, i per tant formaran part de la nova Junta Directiva del Gremi, Maria Bravo, d'Ambra Llibres de Gandia, que ser la nova vicepresidenta, Jorge Cabezas, de la libreria Somnis de Paper de Benetússer, Sara Sánchez, de la libreria El Port del Port de Sagunt, David Cases, de la libreria la Traca de Benimaclet, i Pau Grau, de Detroit Llibres d'Alcoi.

   El mxim responsable del gremi ha remarcat l'"alta participació registrada en les eleccions, la qual cosa refora la institució i demostra la implicació dels agremiats". Després de ser triat, el responsable de Railowsky, que el prxim any celebrar el 40 aniversari, s'ha congratulat de la "legitimitat de la nova Junta per a continuar treballant pel bé de les llibreries amb els reptes als quals s'enfronten, com el respecte a la cadena de venda del llibre, la norma del preu fix i la representativitat davant de les institucions".

   Entre els projectes de la nova Junta, Font de Mora ha destacat la celebració d'un Congrés de les Llibreries Valencianes, la creació d'una comissió per a estudiar les problemtiques del llibre de text i continuar amb l'impuls de la Fira del Llibre de Valncia, considerada la segona en importncia d'Espanya, que l'any que ve celebrar el 60 aniversari.

REPRESENTATIVITAT TERRITORIAL

   Una dels característiques "més destacades de la nova Junta Directiva del Gremi de Llibreros és la seua representativitat territorial, que reflectix la diversitat del Gremi". Dos de les llibreries són de la ciutat de Valncia, per la resta se situen al Port de Sagunt (Camp de Morvedre), Benetússer (Horta Sud), Gandia (la Safor) i Alcoi (l'Alcoi).

   A les eleccions a la Junta Directiva del Gremi de Llibreters també va concórrer una altra candidatura, encapalada per Javier León de la llibreria Librolandia de Benetússer.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press