Juan Roig destina 1,5 milions del seu patrimoni personal a la reconstrucció de places i parcs danyats per la dana

Plaza Xúquer de Paiporta
MERCADONA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 25 febrero 2025 14:42

   VALÈNCIA, 25 Feb. (EUROPA PRESS) -

   El president de Mercadona, Juan Roig, destinarà 1,5 milions d'euros procedents del seu patrimoni personal, gestionat per l'empresa Finop, a la reconstrucció de places i parcs afectats per la dana del 29 d'octubre amb l'objectiu que els veïns "recuperen la normalitat al més prompte possible".

    La recuperació d'estes zones, en col·laboració amb els municipis i dins de la iniciativa 'Alcem-se!', se suma a la realitzada a Paiporta el passat mes de gener per part de Mercadona després d'una inversió aproximada de mig milió d'euros, segons ha informat la companyia en un comunicat.

    Les noves actuacions, situades a Catarroja, Algemesí, Aldaia i Massanassa, s'estan duent a terme "de forma progressiva amb l'objectiu que els veïns puguen gaudir de nou d'estos espais".

   En total es tracta d'actuacions en les places Casota, Xúquer, 3 d'Abril i Soliera en Paiporta; els parcs Font Cabilda i Baixeta y les places de les Escoles Velles, del País Valencià i Orquestra Catalá de Massanassa; el de les Barraques y las places l'Horteta, de la Regió i del Port, de Catarroja; el Parc de l'Avinguda Corts Valencianes i les places Escoles Pies, la Ribera i Argentina d'Algemesí y el parc de les Oliveretes d'Aldaia.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press