L'Ajuntament de València engega un canal Telegram d'atenció ciutadana

Archivo - Arxiu - Imatge de Telegram
Fabian Sommer/dpa - Archivo
Publicado: jueves, 18 abril 2024 15:35

   VALÈNCIA, 18 Abr. (EUROPA PRESS) -

   L'Ajuntament de València ha engegat un canal de Telegram dedicat a difondre les activitats i serveis municipals.

    L'objectiu és "oferir a la ciutadania un valor afegit al servei d'atenció ciutadana que es presta des del telèfon gratuït 010", recalca el consistori en un comunicat.

    Mitjançant aquesta iniciativa, qualsevol veí o veïna de València pot subscriure's a aquest nou canal de comunicació municipal a través de l'enllaç https://t.me/ajuntament010vlc i així podrà rebre informació variada relacionada amb convocatòries municipals, obertures de termini d'ajudes, subvencions, oposicions, entre altres.

    Aquest nou canal de comunicació difondrà tota la informació administrativa perquè la ciutadania estiga informada de forma directa i puguen conèixer tots tràmits o iniciatives que es generen des del consistori.

    El nou Telegram, també permetrà acostar l'administració municipal als ciutadans i les ciutadanes de manera que servisca de plataforma per a difondre altres serveis com els certificats de padró, duplicats de rebuts des de la web o la retirada d'estris. Es tracta de fer un pas més de qualitat en el servei que es presta a la ciutadania, en aquest cas, aprofitant les noves tecnologies i canals de comunicació.

   Des de la corporació muncipal recorden que l'Ajuntament explica també amb el servei de 'L'Ajuntament informa' que permet rebre de forma periòdica en el correu electrònic informació municipal sobre convocatòries, esdeveniments culturals o qualsevol altra informació d'interès general.

Contador

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià