En llibertat després de declarar davant de la Policia l'ama de la clínica dental on es va sedar la xiqueta que va morir

Cartell en la clínica dental on va ser atesa la menor.
EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 4 diciembre 2025 11:43

    VALÈNCIA, 4 Dic. (EUROPA PRESS) -

   La propietària de la clínica d'Alzira on es va sedar la xiqueta de sis anys morta i una altra de quatre anys que va haver de ser ingressada en un hospital ha quedat en llibertat després de declarar davant de la Policia Nacional ahir dimecres.

   La responsable del centre queda així a l'espera de ser citada per l'òrgan judicial encarregat de la investigació quan ho considere oportú.

   Per la seua banda, l'anestesista passarà hui a disposició judicial, segons han informat fonts policials a Europa Press.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià