Localitzen amb una cama trencada a l'home de Requena desaparegut quan feia senderisme

Un moment del rescat
GC
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 24 febrero 2025 18:53

   VALÈNCIA, 24 Feb. (EUROPA PRESS) -

   L'home de 41 anys desaparegut el diumenge en el municipi valencià de Requena ha sigut hui dilluns trobat amb vida encara que amb una cama trencada, segons han informat a Europa Press fonts familiars.

    Segons la Comandandia de la Guàrdia Civil, en el dispositiu de recerca del desaparegut, amb servici d'helicòpter i cinològic, es va aconseguir localitzar el seu vehicle en la zona de les Moratillas.

    Finalment, l'helicòpter de la Guàrdia Civil, acompanyat per agents del Grup de Rescat Especial d'Intervenció en Muntanya va aconseguir localitzar a l'home desaparegut en el parella de la Font Ombria (Bunyol), amb una heria en una cama que li impedia moure's, per la qual cosa va ser traslladat a l'hospital.

    La família va alertar este diumenge que esta persona, Javier Álvarez, no havia tornat després d'eixir a practicar senderisme per la zona de Setaigües. Havia partit a les 8.00 hores de Sant Antonio (Requena) a les 8.00 hores i no va tornar a casa. Segons fonts familiars, l'home patix una fractura de cama.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press