VALNCIA, 5 Feb. (EUROPA PRESS) -
La ministra de Cincia i Universitats, Diana Morant, ser secretria general del PSPV-PSOE a partir del prxim dimecres, al no haver-hi cap altra candidatura que vaja a reunir els avals necessaris.
Els estatuts del PSPV-PSOE indiquen que, una vegada acabe el termini de recollida d'avals, si solament hi ha una candidata, aquest ser automticament secretria general. Aquest és el cas de Morant, ja que els dos precandidats, Carlos Fernández Bielsa i Alejandro Soler, es van integrar en la seua candidatura.
Per tant, Morant arribar ja al congrés de mar com a secretria general i no ser necessari dur a terme el procés de primries que estava previst per a aquest mes de febrer.
Morant va anunciar el dissabte que el secretari general del PSPV-PSOE a la província d'Alacant, Alejandro Soler, ocupar el crrec de president en la futura executiva de la formació, mentre que el secretari general del partit a Valncia, Carlos Fernández Bielsa, ser el sotssecretari general únic.