Nou cotxes afectats, set en sinistre total, per un incendi en una campa prop de l'aeroport d'Alacant

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu de camions del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant (CPBA)
DIPUTACIÓN DE ALICANTE - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 1 septiembre 2026 18:31

   ALACANT, 1 Sep. (EUROPA PRESS) -

   Un incendi declarat este dimarts en una campa de cotxes propera a l'aeroport d'Alacant-Elx Miguel Hernández s'ha saldat amb un total de nou vehicles afectats, dels quals set han quedat en situació de sinistre total.

   El foc, localitzat en un polígon situat entre la pedania il·licitana de Torrellano i l'aeroport, s'ha iniciat en un vehicle i després s'ha estès a uns altres que estaven pròxims, segons fonts del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant (CPBA) consultades per Europa Press.

   El cos de seguretat ha rebut l'avís del succés a les 14.26 hores i la intervenció ha finalitzat a les 17.09. L'incendi també ha afectat a una tanca amb xiprers i en les labors d'extinció han intervingut efectius del parc d'Elx i la dotació de la reguarda de Santa Pola, d'acord amb la informació que ha facilitat el CPBA.

   Davant d'este incendi, en el qual no hi ha constància de persones ferides, s'ha mobilitzat una unitat de comandament prefectura, dos bombes urbanes pesades i una bomba nodrissa pesada, així com un sergent, dos caps i nou bombers.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press