Pau Alabajos acomiada els 'Versos a la vietnamita' a València amb un recital a Les Arts

Archivo - Arxiu - Pau Alabajos presenta "Versos a la vietnamita" en el Palau dels Arts de València
JOSEP PERELLÓ - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: viernes, 23 enero 2026 12:11

   VALÈNCIA, 23 Ene. (EUROPA PRESS) -

   El cantautor Pau Alabajos prepara l'últim concert a la ciutat de València per a acomiadar la gira 'Versos a la vietnamita', amb una actuació "molt especial" que tindrà lloc el 6 de març a les 19.30 hores al Teatre Martín i Soler del Palau de les Arts.

   Per a la cita, Alabajos no sols portarà al directe el seu últim projecte, sinó que rescatarà algunes de les cançons més emblemàtiques del seu repertori i oferirà alguna sorpresa al públic assistent, avança l'organització en un comunicat.

   La proposta de "Versos a la vietnamita" compta un llarg recorregut, amb més de 90 concerts realitzats durant l'any 2025 pel nostre territori i en altres escenaris internacionals com Xipre, Londres i Euskadi.

   Les entrades ja estan disponibles al web del Palau de les Arts (per gaudir d'aquest espectacle 360 en format quintet: guitarra acústica, violoncel, violí, piano, bateria i la veu inconfusible de Pau Alabajos.

   'Versos a la vietnamita' és un espectacle musical i poètic que ens fa viatjar al període històric, social i polític de la dictadura franquista i la transició democràtica.

   S'inspira en els poemes de grans figures del darrer tombant del segle XX, com Marc Granell, Maria Mercè Marçal, Joan Margarit o Vicent Andrés Estellés, per convertir-los en cançó i ser cantats en viu i en directe.

    És un projecte "complet i ambiciós" que inclou disc, llibre, taller didàctic per a alumnat de secundària i batxillerat, i un espectacle musical dirigit a teatres, auditoris i cases de cultura.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià