Pilar de la Oliva sol·licita la seua jubilació voluntària com a presidenta del TSJCV

Inicia els tràmits perquè siga efectiva el 2 de gener del 2025

Archivo - Arxiu - La presidenta del Tribunal Superior de Justícia de València, Pilar de la Oliva
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 15 julio 2024 15:57

   VALÈNCIA, 15 Jul. (EUROPA PRESS) -

   La presidenta del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), Pilar de la Oliva, ha iniciat els tràmits per a sol·licitar la seua jubilació voluntària a fi que esta siga efectiva el 2 de gener del 2025, després de la seua aprovació pel Consell General del Poder Judicial (CGPJ), com preveu la llei, segons ha informat la institució en un comunicat.

   L'article 386 de la Llei Orgànica del Poder Judicial (LOPJ) establix que els jutges i magistrats podran jubilar-se a partir dels 65 anys sempre que ho hagen manifestat amb sis mesos d'antelació a l'òrgan de govern dels jutges.

   Pilar de la Oliva (Alzira, 1956) presidix el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana des del 2010. Va ser nomenada pel Ple del CGPJ el 28 d'octubre d'este any i reelegida en el càrrec per a un nou mandat de cinc anys al gener del 2016. Des de gener del 2021 ocupa la Presidència amb el mandat prorrogat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press