Eduardo Manzana - Europa Press - Archivo
VALÈNCIA, 27 Nov. (EUROPA PRESS) -
La coordinadora de Podem, María Teresa Pérez, ha assegurat este dijous que el candidat 'popular' a presidir la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha "regalat" a Vox la Generalitat valenciana, amb el seu discurs d'investidura, i ha advertit que el PP "està més ultra que mai".
Amb motiu del ple d'investidura de Pérez Llorca en Les Corts Valencianes que se celebra este dijous, Podem ha denunciat "la continuïtat del Consell corrupte i negligent que va ser responsable tant de la mort de 229 persones com de la nefasta gestió posterior de la dana".
Pérez ha afirmat en un comunicat que Pérez Llorca és "tot el que Vox volia per a obtenir el control de la Generalitat des de fora. Ara tindrem un president que pretén portar encara més lluny les polítiques negacionistes, masclistes i racistes que vomita l'extrema dreta". Al seu juí, en el seu discurs en Les Corts, Pérez Llorca "ha deixat clar que si obté el respatler per a ser president, el seu Consell obeirà la línia marcada per Vox".
"En el text que ha llegit ha afirmat que el Pacte Verd és una amenaça per als nostres agricultors" i que treballaran "perquè els migrants tornen amb les seues famílies", ha indicat la dirigent de Podem, per a qui Pérez Llorca "demostra que el PP està més ultra que mai i és capaç de lliurar els comandaments ideològics del govern a Vox amb tal de no afrontar les seues responsabilitats en les urnes".
"Els populars han decidit posar a una titella que respon directament davant del feixisme i que no ha dubtat a llegir un discurs masclista, negacionista i racista que li ha preparat Vox. Ni una proposta d'habitatge, ni una proposta per a salvar de la destrucció el nostre territori, ni una proposta perquè la gent puga omplir la nevera", ha criticat.
Per a María Teresa Pérez, no hi ha "ni una proposta per als valencians i valencianes del carrer que necessiten aprofundir les transformacions socials que va portar el Botánic progressista per a viure millor".
Segons els morats, Pérez Llorca va ser "el gran còmplice de Mazón en la dana" en ser "la seua mà dreta com a portaveu parlamentari i secretari general autonòmic del PP". "Encara que la dreta està venent-se íntegrament al discurs de Vox per a sobreviure a l'escarn públic pel seu necropolítica, més ràpid que tard serà el poble valencià qui els acabe expulsant de les institucions valencianes que estan degradant. Tornarem a tirar-los", ha indicat la dirigent de Podem.