1130777.1.260.149.20261104110615
Rozalén I Pep Gimeno 'Botifarra' unixen les seues veus en 'La petenera quan canta', el segon avançament del nou disc de l'artista de Xàtiva - FACILITADA ÚLTIMO PASILLO
VALÈNCIA, 4 Nov. (EUROPA PRESS) -
Rozalén i Pep Gimeno 'Botifarra' unixen les seues veus en 'La petenera quan canta', el segon avançament del nou disc de l'artista de Xàtiva en el qual "reivindica la tradició oral i la memòria compartida entre generacions".
El tema oferix un nou 'aperitiu' d''El Poble Mana' (El Mico Entertainment), del cantaor valencià, que veurà la llum l'11 de desembre i que presentarà al Palau de les Arts de València el 9 de gener i al Teatro Albéniz de Madrid el pròxim 17 d'abril, recorden els responsables de la producció en un comunicat.
Pep Gimeno 'Botifarra' publica al costat de Rozalén "La petenera quan canta", segon avançament del seu nou disc "El Poble Mana" (El Mico Entertainment). Un nou treball que veurà la llum l'11 de desembre i que presentarà a València, al Palau de les Arts el 9 de gener, i a Madrid, al Teatro Albéniz, el pròxim 17 d'abril.
En la cançó, acompanyada d'un videoclip, els dos artistes s'endinsen en l'imaginari de la petenera, una forma de cant tradicional envoltada d'històries tràgiques i misteris, i transformen el cant en un símbol de vida, aprenentatge i memòria col·lectiva. Quan la Petenera canta, els xiquets aprenen els romanços i les cançons arrelen al poble. I quan ella ja no hi és, la seua veu continua viva en aquells que la van escoltar.
El pròxim 17 d'abril, el Teatro Albéniz de Madrid acollirà la presentació de l'àlbum, una cita en què l'artista xativí acostarà al públic madrileny el seu univers musical i una proposta que connecta tradició, territori i memòria a través de les cançons populars. Les entrades estaran disponibles este divendres 6 de novembre.