S'esfonsa un edifici a Benetússer sense causar danys personals

Una finca pròxima ha sigut desallotjada a l'espera de ser revisada pels tècnics municipals

Un edifici situat en la localitat valenciana de Benetússer s'ha desplomat en la nit d'este dimarts sense causar danys personals.
EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 15 julio 2026 10:08

   VALÈNCIA, 15 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Un edifici situat en la localitat valenciana de Benetússer s'ha desplomat en la nit d'este dimarts sense causar danys personals. Prèviament, la finca, contigua a un solar on s'està construint un altre immueble, va ser desallotjada després de detectar els veïns l'aparició d'esquerdes i sorolls.

    Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de Valencia, efetivos d'este cos de seguretat s'han desplaçat fins al lloc després de rebre, sobre les 22.01 hores, un avís que el veïnat d'un edifici situat en el carrer Les Amèriques havia notat esquerdes i sorolls.

    Es tracta d'un immoble de planta baixa amb tres altures i una vivenda per planta, contigu a un solar on s'està construint un edifici. Fins a allí s'han traslladat dos dotacions de bombers de Torrent i Catarroja, un sergent de Torrent, oficial i inspector en cap del Consorci.

RECINTE DE SEGURETAT

   A l'arribada de les primeres dotacions, els residents ja havien evacuat la finca. S'ha establit un recinte de seguretat i, pocs minuts després, la finca desallotjada s'ha desplomat íntegrament.

    Sortosament, no s'han produït danys personals ni entre el veïnat ni entre equips d'emergència i s'ha descartat que puga haver-hi persones atrapades a l'interior dels enderrocs, destaca el Consorci.

   Per precaució, s'ha desallotjat posteriorment una altra finca pròxima al lloc dels fets, a l'espera que siga revisada pels tècnics municipals de l'Ajuntament de Benetússer.

   Els bombers estan en coordinació amb les autoritats municipals, empreses subministradores de gas i llum i resta d'agències intervinents.

   Donat l'estat en què ha quedat l'edifici, totalment esfondrat, i sense presència de víctimes, es descarta que s'hagen de realitzar per part del Consorci tasques d'apuntalament.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press