Carlos Castro - Europa Press - Archivo
MADRID, 3 Sep. (EUROPA PRESS) -
'Sirat', d'Óliver Laxe, 'Romería', de Carla Simón i 'Sorda', d'Eva Libertad, han sigut les tres pel·lícules seleccionades per a optar a representar a Espanya en la pròxima edició dels Oscar, la número 98, en la categoria de Millor Pel·lícula Internacional.
El pròxim 17 de setembre s'anunciarà la pel·lícula que finalment representarà a Espanya en els premis de l'Acadèmia d'Hollywood.
L'actriu Emma Suárez (guanyadora fins a en dos ocasions del Goya a Millor Actriu protagonista per 'El perro del hortelano' i 'Julieta') i l'actor Juan Diego Botto (nominat en diverses ocasions), membres tant de l'Acadèmia espanyola com de la d'Hollywood, han sigut els encarregats d'anunciar les tres pel·lícules preseleccionades, acompanyats pel president de l'Acadèmia Fernando Méndez-Leite i la notària Eva Fernández Medina.