Sumar reclama a Sánchez que isca de l'"immobilisme" i aprove la pròrroga de lloguers: "El Govern ha de ser valent"

La portaveu de Sumar, Verónica Martínez.
Eduardo Parra - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 11 febrero 2026 11:46

   MADRID, 11 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La portaveu de Sumar al Congrés, Verónica Martínez, ha instat el president del Govern, Pedro Sánchez, a aprovar immediatament la pròrroga de contractes de lloguer que acaben enguany i li ha advertit que no s'escude en la complexa aritmètica a la cambra perquè el problema és "el seu immobilisme".

   "El Govern ha de ser valent", ha apel·lat durant la compareixença de Sánchez en el Ple del Congrés per a instar el cap de l'Executiu a intervindre el mercat de la vivenda davant de l'alça de preus i enfrontar-se així als "ultrarics" i els "fons voltor" que acaparen pisos.

   Fins i tot ha demanat a Sánchez implantar a Espanya la 'taxa Zucman', un impost del 2% anual per als ultrarics que tenen més de 100 milions d'euros i permetria recaptar fins a 5.200 milions.

   "Senyor president, senyora ministra de Vivenda, a què estem esperant per a decretar ja una pròrroga i congelació dels lloguers? Cada dia que passa és una nit més d'insomni per als qui s'enfronten al risc de perdre la seua llar perquè no poden fer front a una pujada d'un 30, d'un 40 o d'un 50%", ha alertat la portaveu parlamentària de Sumar.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià