ALACANT, 19 Abr. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha detingut a Alacant a tres persones acusades de l'intent de robatori a un domicili, que va ser frustrat pels vens que es van adonar del que estava succeint, els van recriminar la seua acció i els van fer desistir. Els sospitosos van ser localitzats moments després pels agents en els voltants.
Els fets van ocórrer a altes hores de la nit, quan agents de la Policia Nacional van ser enviats a un pis situat a la zona nord d'Alacant, on diverses persones estaven intentant entrar a un pis, encara que van aconseguir fugir abans de l'arribada dels efectius.
Els vens, en veure in fraganti als ara detinguts, li van recriminar la seua actitud i van aconseguir que desistiren del robatori, sense arribar a portar-se cap objecte. En arribar al lloc, els agents es van poder entrevistar amb diversos testimonis i van poder esbrinar les característiques dels presumptes autors i la direcció de fugida.
També es va poder fer la primera inspecció en la zona, en la qual van descobrir danys en la porta d'accés, el trencament d'una barana, que va haver de ser retirada pels Bombers, les eines usades per a aconseguir el robatori, i sang pertanyent a un dels presumptes autors.
Segons les primeres perquisicions, es va poder comprovar que no havien aconseguit accedir al lloc. En el dispositiu de recerca que es va establir, on van intervenir diverses patrulles de la Policia Nacional, es va aconseguir localitzar en els voltants a tres persones que coincidien plenament amb les característiques conegudes dels presumptes autors.
Grcies a les dades aportades pels testimonis, els agents van relacionar a les tres persones amb l'intent de robatori amb fora que s'havia coms. Els presumptes autors van ser detinguts per la Policia Nacional, moment en el qual un va reconixer els fets i va aportar dades d'una de les eines usades per al robatori i que havien comprat aquest mateixa vesprada.
Els autors, un home i dues dones, d'entre 19 i 21 anys, nacionalitat espanyola i amb antecedents per diferents delictes, van ser posats a la disposició del Jutjat d'Instrucció de Gurdia d'Alacant. Les diligncies queden obertes per a cercar connexions amb altres delictes amb similar modus operandi.