El València CF diu que col·laborarà amb la justícia després de la detenció de Rafa Mir per presumpta agressió sexual

El davanter del València CF Rafa Mir calfant a San Mamés.
RICARDO LARREINA /AFP7 / EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 3 septiembre 2024 15:36

   VALÈNCIA, 3 Sep. (EUROPA PRESS) -

   El València CF ha manifestat que col·laborarà "en tot allò que la justícia poguera requerir" després de la detenció del futbolista Rafa Mir, que ha sigut arrestat per una denúncia interposada per una dona per presumpta agressió sexual, segons han informat a Europa Press fonts de la investigació.

    El club valencianista ha assenyalat en un comunicat que és coneixedor de la detenció del futbolista i ha afegit, que "faltant detalls sobre la mateixa", de moment únicament pot manifestar que col·laborarà "en tot allò que la justícia poguera requerir".

   El futbolista del València CF Rafa Mir va ser detingut el dilluns després d'una denúncia interposada per una dona de 25 anys per presumpta agressió sexual. La dona va manifestar haver patit l'agressió sexual juntament amb una altra dona, de 21 anys, en el domicili particular de Rafa Mir.

   En els fets, segons el relat de la denunciant, hauria participat un altre home, al que se busca per la seua presumpta implicació en l'agressió sexual patida per estes dos dones. El davanter del València CF continuava aquest dimarts a última hora del matí en dependències de la Comandància de la Guàrdia Civil.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press