UVIÉU, 9 Mar. (EUROPA PRESS) -
El Centru d'Innovación Territorial (CIT) d'Asturies impulsa un programa formativu y de preparación territorial coles mires de formar a diferentes axentes del sector turísticu de cara al Eclís Solar Total del 2026. Trátase d'una estratexa rural con impactu real que quier aprovechar esti fenómenu como poderosu catalizador p'activar les contornes, dinamizar a los conceyos rurales y fortalecer la so proyección cultural, turística y científica.
Villaviciosa, La Ribera, Navia y Salas son los conceyos que van facer de sede d'esta formación específica que la so impartición va correr al cargu de la empresa de divulgación científica Ayande Stars. Estes acciones formatives tán dirixíes a conceyos y personal técnico de turismu; asociaciones turístiques y culturales; empreses turístiques; guíes locales; y hostelería y restauración.
El conteníu de la formación recueye cuatro módulos: Conociendo l'Eclís; Seguridá y observación; Diseñu d'actividaes locales; y Recursos prácticos. van desenvolvese nuna única xornada, que va escurrir ente les 09.30 y les 14.00 hores el día 10 en Villaviciosa, el 18 en La Ribera, el 25 en Navia y el 7 en Salas.
Caúna d'estes formaciones cunta con 30 places, teniendo d'inscribise obligatoriamente al traviés de los códigos QR habilitaos pa caúna d'elles (y que tamién se pue atopar na páxina web www.citasturias.org).