La fía de Zaplana, investigada pola so relación con Oleguer Pujol

Europa Press Asturias
Actualizado: martes, 28 octubre 2014 15:21

MADRID, 28 d'Ochobre (EUROPA PRESS)

María Zaplana, fía del exministru de Trabayu y expresidente de la Comunidá Valenciana Eduardo Zaplana, alcuéntrase ente les 26 persones a les qu'investiga'l xuez de l'Audiencia Nacional Santiago Pedraz pola presunta comisión de delitos de blanquéu de capitales y contra la Facienda Público nel marcu de la causa abierta por irregularidaes na filaza societaria encabezada pol fíu menor del expresidente de la Generalitat catalana, Oleguer Pujol, informaron a Europa Press fontes xurídiques.

El maxistráu, qu'ordenó'l pasáu xueves rexistros en distintes viviendes y oficines de Madrid, Barcelona, Valencia y Melilla rellacionaes col menor de los Pujol, investiga a la fía de Zaplana pola so relación con delles de les empreses del so home, l'antiguu sociu d'Oleguer y fundador de la xestora Drago Capital, Luis Iglesias.

Pedraz recibió denuncia de la Fiscalía Anticorrupción contra un total de 26 persones físiques y 40 sociedaes. Intenta esclarar l'orixe de los fondos colos que s'alquirieron 1.152 oficines del Bancu Santander per parte de la sociedá Samos Servicios y Xestiones, la compra d'edificios de Bankia per parte de les sociedaes Step Negocios y Ursus Alfa, la d'un hotel en Canaries y operaciones realizaes ente la sociedá inversora Longshore y Prisa Division Inmobiliaria.

La Fiscalía Anticorrupción rellaciona a Drago con delles sociedaes allugaes en paraísos fiscales y vinculaes al fíu menor de Jordi Pujol. Según informa la empresa na so páxina web, Drago Capital ye una compañía d'inversión y xestión inmobiliaria qu'opera na Península Ibérica y que se fundó nel añu 2000.

Dende los sos entamos, zarró operaciones por importe de más de 3.000 millones d'euros de la mano de grandes inversores institucionales estranxeros y nacionales. Ente los activos alquiríos alcuéntrense edificios d'oficines, propiedaes residenciales, llocales comerciales, apartamentos turísticos y hoteles.

Contenido patrocinado