Indra va xestionar los sistemes de venta y control del tresporte públicu de Londres por casi 1.000 millones

Un autobús de la red de transporte público de Londres
INDRA Y TFL
Europa Press Asturias
Publicado: viernes, 16 enero 2026 12:04

   La compañía llogra ún de los mayores contratos de la so historia y fortalez el so apueste per Reinu Uníu, mercáu que considera estratéxicu

   MADRID/UVIÉU, 16 Ene. (EUROPA PRESS) -

   Indra axudicóse'l proyectu pa operar los sistemes de venta y control d'accesos (ticketing) de tola rede de tresporte públicu de Londres y la so área metropolitana, asina como el so caltenimientu y evolución hasta 2034, por un importe de 524 millones de llibres esterlines (605 millones d'euros), ampliable a más de 845 millones de llibres (975 millones d'euros).

   Según informó Indra nun comunicáu, el contratu, robláu con Transport por London (TfL) y que supón ún de los mayores contratos de la so historia, contempla posibles estensiones y opciones hasta 2039.

   Indra conviértese asina en sociu estratéxicu y tecnolóxicu de Transport for London pa garantizar la operación y l'evolución del mayor y más prestixosu sistema de ticketing del mundu, al serviciu d'una de les redes de tresporte públicu más estenses y complexes del planeta, con más de 8,6 millones de desplazamientos diarios y más de 3.600 millones de viaxes al añu, destacó la compañía.

   El grupu español esplicó que, tres d'un periodu de transición de casi dos años, va ser el provisor únicu del sistema de ticketing d'una rede que cubre más de 8.500 autobuses, cerca de 400 estaciones de metru y otres casi 300 correspondientes al Overground, DLR, Elizabeth Line y servicios de tren suburbano, asina como 4.000 puntos de venta de tarxetes Oyster, siete centros d'atención al veceru y 24 puntos d'embarque de ferry.

   "Tamos bien arguyosos de convertinos nel sociu tecnolóxicu de Transport for London pa un proyectu tan ambiciosu y tresformador pal tresporte de Londres, un referente mundial y líder global nesti ámbitu y un exemplu de movilidá innovadora y sostenible pal restu de metrópolis del mundu", afirmó Ángel Escribano, presidente executivu d'Indra Group.

   El proyectu toma la operación, el caltenimientu y l'evolución d'una amplia gama de sistemes nos qu'Indra cunta con una esperiencia demostrada de más de 30 años como provisor tecnolóxicu de referencia en soluciones innovadores de tresporte públicu urbanu, resaltó la compañía.

   Ente los sistemes que va haber de xestionar Indra atopen los pasos de control d'accesu, validadores, máquines espendedores de títulos de tresporte, terminales de venta en comercios minoristes, equipos portátiles d'inspección, asina como tola infraestructura tecnolóxica y un back office avanzáu qu'integra funcionalidaes clave de ciberseguridad, xestión de datos, xeneración d'informes y coordinación con terceros.

   El proyectu contempla tamién la implementación, en collaboración con TfL, de nueves tecnoloxíes pa evolucionar el sistema, facelu más eficiente y automatizar procesos clave. A última hora, crear conjuntamente la próxima xeneración del sistema de ticketing pa Londres, precisó Indra.

   Nesti sentíu, un finxu relevante va ser encetar, conjuntamente con TfL, la futura implementación del sistema de xestión de cuentes de viaxeru (Account Based Ticketing-ABT) sobre la Oyster Card, el billete de tresporte electrónicu en funcionamientu en Londres dende 2003.

   Esti modelu dexa una mayor flexibilidá pa definir nueves tarifes, garantiza l'aplicación automática de la más beneficiosa pal usuariu y meyora de manera significativa la so esperiencia de viaxe.

   Indra destacó que, con esti proyectu, ve fortaleciu'l so apueste per Reinu Uníu como mercáu estratéxicu y avanza nel cumplimientu de los oxetivos del Plan Estratéxicu 'Leading the Future' de crecer nesti mercáu, asina como n'Irlanda y Norteamérica.

   Amás, la compañía que preside Ángel Escribano afirmó que, con esti proyectu, refuerza la so posición nel negociu de 'Mobility'. Indra consolídase nel top trés mundial d'empreses tecnolóxiques y establez de manera permanente una base sólida del negociu de Mobility en Reinu Uníu, en llinia colos oxetivos del Plan Estratéxicu, apuntó la empresa.

   Indra ta presente nel Reinu Uníu dende va venti años, un mercáu consideráu clave pola compañía y nel qu'anguaño cunta con un equipu de más de 200 profesionales locales y oficines en Whiteley (Southampton), Peterborough y Londres, y nel que prevé superar los 1.000 emplegaos nos próximos años.

   Amás, ye sociu tecnolóxicu de NATS, el provisor de saléu aéreu del país, y ente otros proyectos enllantó la so tecnoloxía de xestión nos túneles de Londres y nel túnel de Silvertown y suministró ún de los sos radares Llanza a la Royal Air Force.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado