UVIÉU 31 Ene. (EUROPA PRESS) -
Un choque frontal ente dos turismos saldóse col fallecimientu de dos persones --una madre y el so fíu mayor d'edá-- y cuatro mancaes --una grave, una con pronósticu reserváu y dos leves--, nun accidente na AS-117, el Corredor del Nalón, al altor de Llangréu.
Según informó la Guardia Civil los finaos yeren vecinos d'Uviéu. Hasta'l llugar foron patrulles del Sector de Tráficu de la Guardia Civil de la zona d'Asturies. Cortóse dafechu la vía y habilitóse un esvíu alternativu.
Según los datos facilitaos pol Serviciu d'Atención Médica Urxente (SAMU) el mancáu de gravedá ye un varón de 64 años que treslladaron al Hospital Valle del Nalón pol equipu médicu de la UVI-móvil de Mieres.
A esti mesmu hospital tamién treslladaron con pronósticu reserváu a otru varón de 72 años d'edá y otru de 67 con pronósticu leve. Amás evacuaron a una muyer que morrió. L'equipu médicu de la UVI-móvil de Llangréu, evacuó al HUCA, con pronósticu reserváu a otra afectada.
Hasta'l llugar foron efectivos de Bomberos del Serviciu d'Emerxencies del Principáu d'Asturies (SEPA) con base nos parques de Samartin del Rei Aurelio y Llamorgal col xefe de zona centro-este. Los llabores d'escarcelación realizáronse al empar en dambos vehículos.
Nún de los turismos viaxaben cuatro persones y los bomberos escarcelaron a dos d'elles, un varón que resultó fináu y a una muyer que viaxaba como acompañante. Nel otru coche diben dos ocupantes y se desencarceló a ún d'ellos, un varón.
El Centru de Coordinación d'Emerxencies del 1-1-2 Asturies recibió l'avisu a les 12.42 hores. Na llamada indicaben que dos vehículos topetaren nesa vía y había delles persones mancaes y atrapaes.
La Sala 112 del SEPA movilizó a efectivos de Bomberos del SEPA con base nos parques de Samartin del Rei Aurelio y Llamorgal y al xefe de zona centru. En total foron al llugar 11 efectivos y el xefe de zona centro-este con dos primeres salíes, dos furgones multisocorru y dos de tresporte de personal.
Al empar, pasóse l'avisu al SAMU que mandó a los equipos médicos de les UVIS de Mieres y Llangréu, al equipu d'Atención Primaria de Sama, dos ambulancies de soporte vital básicu y una convencional. La Guardia Civil fíxose cargu de los trámites pa proceder al llevantamientu del varón fináu nel llugar del accidente.