Actualizado 26/05/2008 18:42:09 +00:00 CET

La Plataforma escontra la represión denuncia "persecución" escontra dos trabayadores de les piscines muncipales d'Avilés

AVILÉS, 26 de Mayu (EUROPA PRESS)

La Plataforma escontra la represión y llibertaes pidió güei nuna concentración ante'l Conceyu d'Avilés "solidaridá" con dos trabayadores de les piscines municipales, Manolo Horta y Javier González, a quien s'acusa de repartir unes fueyes que, según el voceru de la plataforma, Marcos García, denunciaben "los planes de privatización y una persecución constante a la plantiya".

Según manifestó'l voceru de la plataforma, el xuiciu que va celebrase'l día 10 nos xulgaos de lo penal d'Avilés representa un "ataque más" a los trabayadores que defienden el so puestu de trabayu y la so dignidá. "Na querella se-yos pide 85.000 euros colos que pretenden facer callar a cualquier trabayador, seya'l que seya cuando defienden el so puestu de trabayu, amás de querer quitar llextimidá a cualquier tipu de movilización o reivindicación", esplicó marcos García.

La Platafomra escontra la represión va facer asina dellos actos reivindicativos. El primeru va entamar el 6 de xunu a les 19.30 hores na plaza España. Nel actu va informase de la situación d'estos dos trabayadores y tamién va haber música y actividaes teatrales. El 10 de xunu, día'l xuiciu, convócase una concentración pa que los trabayadores sepan, según los miembros de la plataforma que "nun tán solos".

"Naide pon en duda la so capacidá de trabayu", dixo García. La querella ye, según espunxo'l voceru de la plataforma, por difamación.

"Se-yos acusa de repartir octavielles, anque a nós mos consta que nin les repartieron nin ellaboraron, amás lo único que traen son fechos ciertos porque se acusa al Conceyu de tentar de privatizar deteriorando'l serviciu públicu y a los xefes de piscines d'acosu de trabayu, y amás hai sentencies que lo demuestren", aseguró Marcos García, representante de la Plataforma poles Llibertaes y Escontra la Represión.

Dende la Plataforma pidieron asina que'l Conceyu d'Avilés defienda'l "bon nome" de los sos trabayadores de les piscines municipales y que se retire la demanda presentada.

Pa Marcos García, ésti ye ún de los numberosos casos de represión sindical, social y política que sufren los ciudadanos asturianos. Como exemplu d'ello punxo al trabayador de Juliana, José Antonio Rodríguez, a quien-y piden cinco años de cárcel, al abogáu Roberto Roces, defensor de los vecinos de San Andrés de los Tacones, o a Txomin, seccretariu d'Avall.

Asturianu ofrecido por

Lo más leído

  1. 1

    La Reina Letizia enamora, con un sencillo look, en la inauguración de una exposición sobre Miguel Delibes

  2. 2

    Paula Echevarria, la mami más fashion en la vuelta al cole de Daniella

  3. 3

    Varios kilómetros de atascos a las salidas de Madrid en casi todas las autovías y varias carreteras

  4. 4

    La Comunidad de Madrid restringe la movilidad en zonas de seis distritos de la capital y de otros siete municipios

  5. 5

    Toño Sanchís y su mujer, Lorena Romero, reaparecen después de que Belén Esteban haya vendido su casa