Reinu Uníu da'l preste a la estradición de Troitiño

Imagen Del Etarra Antonio Troitiño
EUROPA PRESS
Europa Press Asturias
Actualizado: martes, 14 abril 2015 17:42


MADRID, 14 d'Abril (EUROPA PRESS)

El ministru del Interior, Jorge Fernández Díaz, celebró esti martes la decisión de la Xusticia británica d'autorizar la estradición a España del miembru d'ETA Antonio Troitiño, al que se refirió como "personaxe".

En rueda prensa na sede del so Departamentu, Fernández Díaz calcó amás en que respeta l'autonomía de los tribunales británicos y recordó qu'al miembru d'ETA detuviéronlu en Reinu Uníu gracies a la collaboración de la Policía británica y la española.

A Troitiño arrestáronlu en Londres el 29 de xunu del 2012 xunto con Iñaki Lerín. El xuez autorizó la so estradición pol delitu de pertenencia a ETA pero tornó l'acusación de falsificación de documentos oficiales. La sentencia pue recurrise.

Condenáu a más de 2.700 años de cárcel por 22 atentaos, Troitiño, de nomatu 'Miguel Ángel', alcontrábase en busca y captura dende'l 20 d'abril del 2011, tres quedar en llibertá namás siete díes antes por un error de l'Audiencia Nacional, que-y descontó'l tiempu pasáu en prisión preventiva de la llenda máxima d'estancia na cárcel (30 años) y non del conxuntu de les sos condenes.

Anque la polémica decisión iguóse una selmana más tarde, aquel día Troitiño yá escapara, según los datos recoyíos por Europa Press. L'Audiencia Nacional acordó entós tornar la puesta en llibertá y dictó una orde de busca y captura contra él. Esta decisión adoptóla la Estaya Tercera de la Sala de lo Penal de l'Audiencia Nacional, la mesma qu'acordó la so puesta en llibertá, tres reunise de forma urxente.

Tres quedar arrestáu en Londres, Troitiño beneficióse de l'anulación de la llamada 'doctrina Parot' --qu'establecía que los descuentos de pena por beneficios penitenciarios aplíquense a caúna de les penes, non sobre'l máximu llegal d'estancia en prisión--. El Tribunal Européu de Derechos Humanos anulóla'l 21 d'ochobre del 2013 y Troitiño llogró la llibertá condicional.

Contenido patrocinado