Publicado 04/10/2019 10:52CET

El Ridea acueye n'ochobre un ciclu de conferencies sobre la toponimia tradicional

Toponimia.
RIDEA.

UVIÉU, 4 Oct. (EUROPA PRESS) -

El Real Institutu d'Estudios Asturianos (Ridea) va acoyer a lo llargo del mes d'ochobre un ciclu de conferencies sobre la toponimia tradicional asturiana, qu'inclúi cuatro conferencies coordinaes por Xulio Concepción Suárez.

La primera d'elles va facese'l 10 d'ochobre y va tratar sobre l'usu de los recursos dixitales a la hora d'investigar sobre los nomes de llugar. 'La toponimia en 3D: un ejemplo práctico en Somiedo', ye'l títulu d'una conferencia que van impartir Jesús Lana Feito y Xulio Concepción Suárez.

Otra manera, el 17 d'ochobre va falase de cómo los diferentes actores mineros dieron nome a los llugares onde fixeron el so llabor. 'Para un diccionario toponímico minero asturiano, comenzando por Los Picos', de Luis Aurelio González Prieto y Xulio Concepción, ye'l nome de la conferencia.

'La recogida de los datos toponímicos de la voz de los lugareños y su localización geográfica' ye de lo que van falar Víctor Manuel Delgado y Alejandro Zuazua'l 24 d'ochobre, centrándose asina na contaminación toponímica al traviés de les persones que desconocen el llinguaxe de los nativos a la hora de facer trabayu de campu.

P'acabar, el 31 d'ochobre, Santo Nicolás Apario va falar de la historia de la representación de la toponimia asturiana nes cartografíes. Toles conferencies van ser a les 19.30 nel Palaciu Conde de Toreno.

Asturianu ofrecido por

Lo más leído

  1. 1

    Los hipotecados que firmaron antes de la ley hipotecaria recuperarán los gastos de constitución sin litigar

  2. 2

    El Gobierno se prepara para declarar el estado de alarma este domingo en un Consejo de Ministros extraordinario

  3. 3

    Madrid prohíbe todas las reuniones desde las 00 a las 6 horas y vuelve a restringir movilidad por zonas básicas

  4. 4

    El barco más pequeño de la Tierra

  5. 5

    Asturias solicita el estado de alarma y decreta el cierre de Oviedo, Gijón y Avilés