A. Pérez Meca - Europa Press
MADRID, 22 Ene. (EUROPA PRESS) -
El Comité de Fuelga formáu pola Confederación Española de Sindicatos Médicos (CESM), el Sindicatu Médicu Andaluz (SMA), Metges de Catalunya (MC), l'Asociación de Médicos y Titulaos Superiores de Madrid (AMYTS), el Sindicatu Médicu d'Euskadi (SME) y el Sindicatu de Facultativos de Galicia Independientes (O'MEGA) anunciaron la convocatoria d'una fuelga nacional indefinida que va empezar el llunes 16 de febreru y va desenvolvese mientres una selmana al mes hasta xunu pa reclamar un Estatutu Marcu propiu.
Según detallaron esti xueves nun comunicáu, los paros tán convocaos pa la selmana del 16 al 20 de febreru, del 16 al 20 de marzu, del 27 al 30 d'abril, del 18 al 22 de mayu y del 15 al 19 de xunu, no que calificaron como una primer etapa de movilizaciones conxuntes que busquen llograr un Estatutu que recueya les particularidaes del colectivu médicu y facultativu.
Como entamu d'estes protestes, los sindicatos anunciaron una manifestación unitaria'l sábadu 14 de febreru en Madrid. A ella tán llamaos los profesionales de toles comunidaes autónomes, coles mires de visibilizar el so refugu a la norma ministerial y deamandar una regulación apropiada pa les sos especiales condiciones de formación, responsabilidá y desempeñu llaboral.
Los sindicatos del Comité de Fuelga repitieron que caltienen la so mano tendida al diálogu, cola esperanza de que Sanidá reconsidere retomar les conversaciones que dexen avanzar conjuntamente na busca d'alcuerdos, p'ameyorar les condiciones llaborales de los profesionales.
Sicasí, precisaron que les sos reivindicaciones afecten tanto al Ministeriu de Sanidá como a otres carteres, a los grupos parlamentarios y a les conseyeríes de salú autonómiques, polo que reclamaron que cada actor se faiga cargu de la so competencia p'atender les demandes médiques y facultatives que dexen caltener un Sistema Nacional de Salú sostenible, eficiente y de calidá pa profesionales y pacientes.