Agro.- Entitats lleidatanes, d'Osca i franceses promocionen l'activitat al pirineu

Vacas, Ganado
EUROPA PRESS
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: viernes, 26 agosto 2011 20:41

LLEIDA 26 Ago. (EUROPA PRESS) -

Els Ajuntaments de Lleida, Barbastre (Osca) i Saint-Gaudens i la Chambre d'Agriculture des Hautes Pyrénées han signat aquest divendres un acord de col·laboració i promoció econòmica a les zones pirinenques implicades.

En un comunicat, el tercer tinent d'alcalde i regidor de promoció econòmica de la Paeria, Rafael Peris, ha subratllat la importància del sector agroalimentari en la demarcació lleidatana, amb la Fira de Sant Miquel com a punt de referència agropecuari.

Aquesta iniciativa pretén donar continuïtat al projecte transfronterer Plataforma d'Esdeveniments dels Pirineus (PEP), que va començar el 2007 i que agrupa quatre institucions firals (Fira de Lleida, Institució Firal de Barbastre, Saint-Gaudens Pôle Expo i Chambre d'Agriculture de Tarbes).

Contenido patrocinado