BARCELONA, 8 Jul. (EUROPA PRESS) -
El jutge del mercantil 6 de Barcelona continuarà amb la venda de Cacaolat, ja que es troba en una fase "molt avançada", i seguirà endavant malgrat la sol·licitud dels administradors de Clesa, matriu de la firma de batuts, i l'avanç de requeriment del jutge del Mercantil 6 de Madrid d'acumular aquest procés amb el concurs de creditors de Clesa.
Segons han informat a Europa Press fonts judicials, el jutge de Madrid va enviar per fax un avanç del requeriment als jutjats de Barcelona, però fins que no arribi el requeriment formal de Madrid el jutge de Barcelona no informarà als administradors concursals de Cacaolat, que també tindran un temps per donar una resposta.
Una vegada els administradors catalans s'hagin pronunciat, el jutge decidirà si s'inhibeix a favor del jutjat madrileny, per traslladar el procés, decisió que s'estima que succeiria a final de setembre pels tempos judicials.
Les mateixes fonts han reiterat que el procés de la venda de Cacaolat segueix en marxa i el termini que tenen els possibles compradors per presentar l'aval de tres milions d'euros que dóna accés a la licitació expira aquesta setmana.
Per aquest motiu, és possible que, per a quan el jutge de Barcelona hagi de decidir si trasllada el procés, Cacaolat ja estigui en mans d'una altra empresa.
De fet, el jutge ha citat dilluns que ve totes les parts implicades en el concurs de l'empresa catalana i els possibles compradors per anunciar que el procés d'adquisició de la companyia catalana segueix endavant.