Agro.- Paradors promocionarà l'oli d'oliva espanyol

La campanya es portarà a terme del 9 al 17 de juliol

Aceite De Oliva
EP/CHOLOMCS
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: viernes, 8 julio 2011 19:40

MADRID, 8 Jul. (EUROPA PRESS) -

Paradors de Turisme i el Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí (MARM) han posat en marxa una campanya de promoció, que tindrà lloc entre el 9 i el 17 de juliol, sota l'eslògan 'Descobreix els millors olis d'oliva verge extra espanyols', amb la qual es promocionarà entre els ciutadans el consum del mateix.

Durant la presentació de la campanya, el director d'Explotació de la cadena hotelera, Emilio Gómez, ha indicat que durant la setmana que estarà vigent la promoció, passaran pels Paradors unes 45.000 persones, de les quals un 35% són estrangeres.

Això facilitarà que es doni a conèixer les "bondats" de l'oli en altres regions, ja que a tots els clients se'ls regalarà una ampolla perquè puguin consumir-la en els seus països d'origen.

Així, es repartiran més de 18.000 lots d'oli entre els clients de Paradors, i alhora es realitzaran tastos del producte amb els usuaris que s'allotgin en qualsevol establiment de la cadena.

Concretament, s'oferirà als usuaris la possibilitat de degustar el gust dels quatre olis premiats amb el reconeixement als 'Millors Olis d'Oliva Verge Extra Espanyols' en la campanya 2010-2011 pel Ministeri d'Agricultura, entre els quals es troba el català 'Molí dels Torms' dels Torms (Lleida), premiat amb el reconeixement al millor oli verge extra de producció ecològica.

A més, els 93 establiments de la xarxa hotelera oferiran en els tres menjars del dia una degustació acompanyada de material informatiu que explicarà les principals característiques, la manera de conservació, els millors usos i la descripció organolèptica --gust, textura, olor i color-- de cada oli guardonat.

A part d'això, els clients rebran marca-pàgines amb el cartell promocional de l'oli, i es repartiran 14.600 fullets informatius, 9.350 octavilles i més de 230 cartells promocionals.

Per la seva banda, la directora general d'Indústria i Mercats Alimentaris del MARM, Isabel Bombal, ha indicat que aquesta campanya de col·laboració suposa un "reconeixement" per a l'oli espanyol, i ha destacat que el país està dotat de productes hortofructícoles de "gran qualitat", pel que és "important" que es faci promoció dels mateixos i siguin coneguts en els mercats internacionals.

Contenido patrocinado