Rober Solsona - Europa Press - Archivo
VALÈNCIA, 15 May. (EUROPA PRESS) -
El litoral sud i interior d'Alacant es troba este dijous en alerta groga per pluges, segons ha informat l''112 Comunitat Valenciana', que ha indicat que el Centre de Coordinació d'Emergències (CCE) ha donat per finalitzada l'alerta a l'interior nord de València.
L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) preveu per a esta jornada cel amb intervals nuvolosos, amb nuvolositat d'evolució diürna.
A més, s'esperen pluges a primeres hores en el litoral nord d'Alacant i, a la vesprada, ruixats que aniran de febles a moderats, ocasionalment acompanyats de tempesta, que poden ser localment fortes i amb granís menuda en el litoral sud i interior d'Alacant.
Les temperatures mínimes aniran en lleuger descens mentre que les màximes pujaran. D'altra banda hi haurà vent fluix variable amb predomini de la component oest i brises al migdia.