Ana Peleteiro patix un avortament en el seu segon embaràs

Archivo - Arxiu - Ana Peleteiro
Irina R. Hipolito / AFP7 / Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 24 julio 2025 18:45

   MADRID, 24 Jul. (EUROPA PRESS) -

   L'atleta espanyola Ana Peleteiro va perdre al bebè que esperava en el seu segon embaràs segons va anunciar este dijous ella mateixa a través de les seues xarxes socials, disposada a passar per un "procés dur i dolorós", sense parlar de moment del seu nou objectiu professional.

   "Xics, ho sent molt, però malgrat portar un creixement normal, no tenim batec. Probablement siguen les paraules que mai vols escoltar i menys encara quan semblava que tot anava bé després d'escoltar-li el batec en la setmana 7 i sentir com cada dia anava creixent poc a poc sense cap tipus de problema", va començar en el seu missatge en Instagram.

    "Hui hem hagut de passar per un dels moments més agredolços de la nostra vida, però ho afrontem forts i més units que mai. Ara toca passar per un procés dur i dolorós, però que sabem que superarem i que ens farà més forts. Des de hui tenim un angelet més en el cel que ens cuida i ens protegirà la resta de la nostra vida", va afegir.

   Peleteiro havia anunciat el passat sis de juliol el seu segon embaràs, deixant a un costat el pròxim Campionat del Món a l'aire lliure, programat del 13 al 21 de setembre a Tòquio (Japó). Dies abans, la bronze olímpica a Tòquio 2020 i campiona d'Europa l'any passat a Roma i esta temporada en pista coberta havia renunciat al Campionat d'Europa per seleccions, que es va celebrar del 26 al 29 de juny en l'Estadi Vallehermoso de Madrid.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press