Arriben tempestes al nord de Castelló amb intensitat molt forta, sobretot a l'interior, amb acumulats de 40 l/m2

Archivo - Arxiu - Una dona camina baix la pluja
Paco Poyato - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 23 julio 2025 18:33

   CASTELLÓ, 23 Jul. (EUROPA PRESS) - -

   Les tempestes han arribat al nord de la província de Castelló, amb intensitat molt forta i amb granís. La intensitat més forta s'està registrant en zones de l'interior nord de la província, amb acumulats que superen els 40 l/m2 en una hora, però també hi ha tempesta en el litoral i amb granís probable, segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) a la Comunitat Valenciana en el seu compte de X.

   El Consorci Provincial de Bombers ha informat que no ha tingut servicis relacionats en les últimes hores, segons ha assenyalat l'112CV, mentre que ha assenyalat que des de la unitat de bombers forestals de Morella s'ha informat que des de les 15.00 hores ha començat a ploure en la zona amb tempesta i aparell elèctric.

   Els registres rellevants de precipitacions, segons l'Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet), en les últimes 4 hores se situen a Catí, amb 37,6 l/m2; Xert, amb 25,4 l/m2; i Sant Mateu, amb 20,8 l/m2.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press