Paco Poyato - Europa Press - Archivo
CASTELLÓ, 23 Jul. (EUROPA PRESS) - -
Les tempestes han arribat al nord de la província de Castelló, amb intensitat molt forta i amb granís. La intensitat més forta s'està registrant en zones de l'interior nord de la província, amb acumulats que superen els 40 l/m2 en una hora, però també hi ha tempesta en el litoral i amb granís probable, segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) a la Comunitat Valenciana en el seu compte de X.
El Consorci Provincial de Bombers ha informat que no ha tingut servicis relacionats en les últimes hores, segons ha assenyalat l'112CV, mentre que ha assenyalat que des de la unitat de bombers forestals de Morella s'ha informat que des de les 15.00 hores ha començat a ploure en la zona amb tempesta i aparell elèctric.
Els registres rellevants de precipitacions, segons l'Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet), en les últimes 4 hores se situen a Catí, amb 37,6 l/m2; Xert, amb 25,4 l/m2; i Sant Mateu, amb 20,8 l/m2.