VALNCIA, 21 Nov. (EUROPA PRESS) -
El Palau de Les Arts rebr en el seu cicle 'Les Arts és Lied' al prestigiós baríton britnic Simon Keenlyside diumenge que ve 24, a les 19.00 hores, a la Sala Principal.
L'artista londinenc, que va debutar a Les Arts el 2020 amb un exitós recital, tornar amb una vetlada en la qual intercalar 'lieder' dels grans autors del gnere com Schubert, Brahms i Wolf amb pgines de la 'mélodie' francesa de Poulenc.
Keenlyside és assidu dels grans escenaris d'pera del món i est considerat un dels intrprets més polifactics i complets del gnere. Les seues interpretacions abasten des del 'lied' o el repertori barroc fins a la lírica contempornia, detalla Cultura de la Generalitat.
Per a esta nova visita a Les Arts estar acompanyat al piano per Malcolm Martineau, un dels principals mestres repertoristas del Regne Unit, imprescindible en els recitals dels millors intrprets del gnere.
En la seua sisena edició, 'Les Arts és Lied' manté la seua aposta per les veus amb major ascendent i els grans estels del 'lied' i els seus gneres germans, com la 'mélodie' francesa, l''art song' o les canons en llengua espanyola, italiana o russa.
Els següents recitals programats compten amb el tenor Michael Fabiano (15 de desembre), el baríton Michael Volle (23 de mar) i la mezzosoprano Joyce DiDonato (5 de juny).