Bernabé confirma que no consten en el sistema VioGén dades del presumpte assassí d'Algemesí ni de la víctima

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, atén als mitjans a la localitat d'Algemesí
ROBER SOLSONA/EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 25 junio 2025 13:29

   VALÈNCIA, 25 Jun. (EUROPA PRESS) -

   La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha confirmat que no consten en el Sistema de Seguiment Integral en els casos de Violència de Gènere (VioGén) dades del presumpte autor del crim de la seua parella i el seu fill de tres anys a Algemesí, ni tampoc de la víctima, una dona de 41 anys, segons la família.

   Bernabé, que s'ha desplaçat a la localitat on ha ocorregut el doble crim, ha detallat que, poc abans de les sis del matí dimecres, s'ha produït una telefonada de petició d'atenció perquè al domicili s'estava produint una discussió però quan ha arribat la Policia solament ha pogut comprovar que havia mort una dona de forma "violenta clara" i un xiquet que anava a complir tres anys el pròxim mes.

   El presumpte assassí, qui ha sigut detingut, està en la Comissaria a l'espera de passar a disposició judicial. La Unitat d'Homicidis de la Prefectura Superior de Policia s'ha fet càrrec de les investigacions, si bé les primeres actuacions s'han dut a terme per la Policia Nacional d'Algemesí i Alzira, i agents de la Policia Local, que han atès en primera instància els requeriments de les telefonades del 112.

   Bernabé ha demanat deixar que la investigació i tot el treball que està fent la Policia Judicial seguisca el seu camí i ha reclamat esperar al que determine la Delegació del Govern per a la Violència de Gènere per a donar per oficial la confirmació que es tracta d'un nou cas.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià