Bernabé se sent "molt orgullosa" de l'actuació "ràpida i contundent" del PSOE amb Ábalos

Archivo - Arxiu - La delegada del Govern i secretària d'Igualtat del PSOE, Pilar Bernabé
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 15 octubre 2025 17:15

   VALÈNCIA, 15 Oct. (EUROPA PRESS) -

   La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana i secretària d'Igualtat del PSOE, Pilar Bernabé, ha assenyalat que se sent "molt orgullosa" de "la manera ràpida i contundent" amb què ha actuat el seu partit amb l'exministre José Luis Ábalos i ha recalcat que van adoptar "totes les mesures quan vam saber qualsevol besllum de sospita" de la seua actuació.

    Bernabé s'ha pronunciat així preguntada per la petició de les acusacions populars del 'cas Koldo' liderades pel PP que Ábalos ingresse a la presó provisional després de l'últim informe de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil que revela "ingressos irregulars", mentre que la Fiscalia Anticorrupció ha demanat que es mantinguen les mesures cautelars que té vigents.

   Sobre este tema, ha apuntat que és "un procés judicial que està en marxa" i ha recalcat: "Per descomptat jo com a membre del partit socialista el que sí que li puc dir és que em sent sens dubte molt orgullosa que el meu partit haja actuat de manera ràpida, contundent".

   Així, ha destacat: "Quan vam saber qualsevol besllum de sospita prenem totes les mesures oportunes i ho vam fer des del primer minut, no ens ha fet falta ni veure fotos, ni veure imatges, ni escoltar ni tan sols àudios, abans de tot això ja prenem totes les mesures que havíem de prendre amb respecte Ábalos".

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press