Bombers troben en la nau incendiada de Torrent a una persona sense llar i el seu gos amb vida

Continuen treballant en l'extinció del foc, amb bona evolució

Bombers treballen en l'extinció de l'incendi de Torrent
BOMBEROS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 26 mayo 2025 10:08

   VALÈNCIA, 26 May. (EUROPA PRESS) -

   Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Valencia han trobat en la nau incendiada de Torrent, afectada per la dana del passat 29 d'octubre, a una persona sense llar i el seu gos amb vida, segons ha informat este cos de seguretat.

   Els bombers han seguit treballant durant la nit en la fàbrica incendiada este diumenge, situada al carrer Artesans, i presenta bona evolució, han indicat les mateixes fonts. Este matí continua en la zona una dotació i una unitat de comando.

   Esta matinada, passades les 2 hores, una vegada que l'estat de l'incendi va possibilitar la inspecció, els bombers van localitzar en una part de la nau incendiada a una persona sense llar i el seu gos amb vida.

   Des del consistori de Torrent han indicat als veïns que es recomana mantenir les finestres tancades com a mesura preventiva en cas que canvie la direcció del vent per a evitar que el fum puga entrar en els habitatges.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press