Jorge Gil - Europa Press - Archivo
VALÈNCIA, 16 Ene. (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de la localitat valenciana de Burjassot sol·licitarà a la Generalitat declarar el pròxim 16 de març no lectiu i acabar un dia més tard el curs escolar, el 22 de juny, com ja s'ha aprovat a la ciutat de València, amb motiu de la festa de les Falles.
L'objectiu de la petició, explica el consistori en un comunicat, és que l'alumnat "puga gaudir de la totalitat de la setmana de Falles ja que el dissabte 14 de març és la plantà dels monuments infantils".
La iniciativa ha sigut aprovada, a proposta de l'Ajuntament i per unanimitat, pel Consell Escolar Municipal de Burjassot en la sessió celebrada hui al Saló de Plens de l'Ajuntament. Una sessió presidida per la regidora d'Educació, Manuela Carrero.
Amb un cens superior als 7.000 fallers i 13 comissions falleres, el Consistori vol que els seus escolars visquen plenament les Falles i participen en totes les activitats que es programen durant la setmana de manera activa.