Catalá, en desacord amb el diputat de Vox que afirma que els artistes fallers reben suficients ajudes

Archivo - L'alcaldessa de València, María José Catalá, junt amb les Falleres Majors de la ciutat 2025 i les seues corts d'honor durant una visita el taller de l'artista Manolo Algarra en la Ciutat Fallera.
MAO - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 13 noviembre 2025 16:42

   VALÈNCIA, 13 Nov. (EUROPA PRESS) -

   L'alcaldessa de València i presidenta del PP a la ciutat, María José Catalá, s'ha mostrat en desacord amb les afirmacions del diputat de Vox al Congrés Joaquín Robles, qui ha indicat que els artistes fallers "ja reben suficients ajudes" per a justificar el seu vot en contra de la proposta de Compromís dirigida a instar les administracions a destinar recursos a la Ciutat de l'Artista Faller.

    "No estic d'acord", ha afirmat Catalá respecte a les declaracions de Robles, al mateix temps que ha considerat que estan fetes "des d'una distància i un desconeixement del sector prou evident". "No estic d'acord amb estes afirmacions del diputat de Vox", ha postil·lat.

    Al seu torn, la primera regidora ha discrepat també amb Compromís respecte a la proposta plantejada en favor de la Ciutat Fallera, per haver-la plantejat ara que no està en el govern de la ciutat de València i presentar-la des de l'oposició.

   "També he de dir que el de Compromís també s'ho ha de fer veure" perquè "presenta una PNL --proposició no de llei-- en el Congrés dels Diputats ara que ja no està en el govern, després d'haver estat dos legislatures en el govern sense fer inversions en la Ciutat Fallera i sense millorar les ajudes als artistes fallers", ha remarcat María José Catalá. "Què fàcil és fer estes iniciatives quan un està en l'oposició", ha agregat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press