Catalá sobre la visita de Sánchez a València: "De què vé a parlar després d'anys de tanta desídia i gestió roïna?

Archivo - Pedro Sánchez (centre) al costat de l'alcaldessa María José Catalá (d) en una visita a València. ARXIU.
Jorge Gil - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 5 noviembre 2026 12:10

   VALÈNCIA, 5 Nov. (EUROPA PRESS) -

   L'alcaldessa de València, María José Catalá, s'ha preguntat "què dirà" demà el president del Govern, Pedro Sánchez, a la gent en la seua visita a València: "De què vé a parlar després d'anys de tanta desídia i gestió roïna?".

   Catalá s'ha pronunciat així en una entrevista concedida a À Punt ràdio, recollida per Europa Press, en relació a la visita de Pedro Sánchez a València.

   La primera regidora ha indicat que Sánchez arribarà a València dos anys després de la dana del 29 d'octubre del 2024, "i el sistema de sensorització de l'Ebre no està a la nostra terra", ha lamentat.

   "Em plantege que dirà a la gent", ha dit, per a ironitzar amb si "parlarà de les 600 vivendes a València que no han fet i que van prometre; d'infraestructures hidràuliques que no fan o de les no millores de barrancs per part de la Confederació Hidrogràfica".

   Així, s'ha preguntat: "Que vé a parlar als valencians? Del soterrament de vies, del túnel passant?; Què vé a dir-nos als valencians després de tanta desídia?".

   D'altra banda, preguntada per les mesures que portarà a Madrid en encapçalar la llista del PP al Congrés per València, s'ha referit a quatre "necessitats urgents": el soterrament de Serradora; el túnel passant, molt important per al Corredor; un pla i inversió efectiva per a Rodalies a la província de València; i infraestructures hidràuliques.

DESCARTA CANDIDATURA A GENERALITAT

   Catalá, preguntada per si acceptaria convertir-se en candidata a la Generalitat Valenciana, ha dit que "no". "No hi ha cap circumstància que em faça canviar la meua direcció política, que és l'Alcaldia de València".

   "Jo em tornaré a presentar al maig de l'any que vé a les eleccions per València perquè el nostre projecte no està acabat i queda molt treball per fer. Podem aconseguir més coses positives per a la ciutat. En tres anys hem fet el que hem pogut però no tot el que volíem". I ha conclòs: "Queda molt treball per fer i no m'agrada deixar-me res per fer. M'agradaria acabar este projecte. Sóc molt feliç com a alcaldessa".

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press