Ricardo Rubio - Europa Press - Archivo
MADRID, 12 Sep. (EUROPA PRESS) -
El consell d'administració de Banc Sabadell ha rebutjat per unanimitat l'OPA de BBVA en considerar que el preu "no arreplega adequadament" el valor intrínsec de les accions de Sabadell, infravalorant "molt significativament" el projecte de l'entitat catalana.
En un informe remès este divendres a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), el consell d'administració creu que la millor opció per als accionistes de Banc Sabadell és no acceptar l'OPA.
L'informe que conté l'opinió del consell s'ha aprovat amb el vot a favor de tots els consellers de l'entitat, excepte David Martínez Guzmán, accionista també del banc.
En el document s'informa que Martínez no té intenció d'acudir a l'OPA perquè el preu actual "la fa irrealitzable", encara que creu que l'operació plantejada per BBVA "constituïx l'estratègia encertada per a les dos institucions".