Convocades borses de personal educador d'Educació Especial, Fisioteràpia, Educació Social i Teràpia Ocupacional

Archivo - Imatge de recurs d'aula infantil
GVA EDUCACIÓ - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 3 febrero 2023 13:48

   VALNCIA, 3 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport convoca borses d'ocupació temporal de personal educador d'Educació Especial, Fisioterpia, Educació Social i Terpia Ocupacional. Aquestes dos últimes s'obrin juntament amb Vicepresidncia i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

   Aquestes quatre noves borses temporals d'accés lliure permetran "millorar la dotació de recursos de personal no docent d'atenció educativa als centres educatius i reforar l'atenció a l'alumnat amb diversitat funcional o que viu en contextos socials desfavorits", asseguren des de l'administració autonmica.

   En el cas del personal educador d'Educació Especial, del cos C1, i del personal de Fisioterpia, del cos A2, les dos borses temporals faran que la Conselleria d'Educació dispose de borses prpies, amb el que "s'agilitzaran encara més els processos de cobertura dels llocs de personal no docent adscrits als centres educatius", recalquen.

   D'altra banda, la creació, juntament amb Vicepresidncia i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, de les dos borses noves del cos A2 de personal d'Educació Social i de Terpia Ocupacional permetr incorporar per primera vegada al sistema educatiu valenci aquests dos perfils professionals especialitzats en la inclusió social de la població vulnerable.

   La convocatria d'aquestes quatre borses temporals de personal no docent d'atenció educativa és necessria perqu en les prximes setmanes Educació incorporar més recursos en els centres educatius, concretament 78 educadores i educadors nous d'Educació Especial; 25, a les comarques d'Alacant; 9, a les comarques de Castelló, i 44, a les comarques de Valncia, i 22 educadores i educadors socials i 6 terapeutes ocupacionals, expliquen.

NOUS PERFILS

   Aquests dos nous perfils, els de Educació Social i Terpia Ocupacional, s'integraran en els equips de les 6 unitats especialitzades d'orientació (UEO) i reforaran als més de 100 especialistes que ja assessoren als centres educatius des de les UEO.

   Per províncies, la UEO de Castelló de la Plana incorporar 2 especialistes en Educació Social i un, en Terpia Ocupacional; les dos UEO de la demarcació de Valncia (Xtiva i Valncia) sumen 11 educadores i educadors socials i 2 terapeutes ocupacionals, i les tres UEO alacantines (Alacant, Dénia i Elx) comptaran amb 9 especialistes en Educació Social i 3, en Terpia Ocupacional.

   Les persones interessades en alguna d'aquestes borses d'ocupació temporal tenen tota la informació disponible en la web https://ceice.gva.es/es/web/inclusioeducativa/personal-no-docent/borses).

   La inscripció estar oberta des de les 9.00 hores del dilluns 6 de febrer fins a les 8.59 hores del dilluns 20 de febrer. Els aspirants hauran de passar una única prova selectiva per escrit tipus test de 50 preguntes sobre les matries incloses en la convocatria de cadascuna de les borses de treball.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press