Detinguda per estafar 35.000 euros a la seua parella després de dir-li que cobraria una herència milionària a Benidorm

Cotxe de la Policia Nacional a Benidorm.
POLICÍA NACIONAL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 6 febrero 2024 14:15

    ALACANT, 6 Feb. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut una dona per ser presumpta autora d'estafar la quantitat de 35.000 euros a la seua parella, a la qual va conéixer a través d'una aplicació d'internet. La dona suposadament va enganyar a l'home perqu li prestara els diners en efectiu perqu anava a rebre una suposada herncia de més de tres milions d'euros procedent dels Estats Units.

   La investigació s'ha dut a terme per agents del Grup VI de Policia Judicial de Benidorm, encarregats de les investigacions delictives a través de l'ús de les noves tecnologies, així com la investigació i repressió dels delictes contra el patrimoni i l'ordre socioeconmic, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

   Tot va comenar durant el mes de gener del passat any, quan la víctima, un home establit en la ciutat de Benidorm, va conéixer a través d'una aplicació de Facebook a una dona i van comenar una relació d'amistat. Després de dos mesos, es van conéixer personalment, arribant a consolidar dhuc més l'amistat i derivant a una relació de parella.

   Després d'iniciar la relació sentimental, la presumpta autora del delicte va comentar a l'home que necessitava la quantitat de 28.000 euros per a pagar uns gastos d'impostos als Estats Units, ja que estava a punt de cobrar una herncia d'un familiar que ascendia a 3.000.000 d'euros. No obstant aix, necessitava que li prestara els diners, ja que no disposava en eixe moment d'aquesta quantitat econmica.

   Aleshores, la víctima va comenar a realitzar innombrables retirades d'efectiu dels seus comptes bancaris i va entregar tots els diners en metllic a la dona. Una vegada la presumpta autora va aconseguir els 28.000 euros, suposadament va tornar a enganyar a home sollicitant 7.000 euros més en concepte d'extres de gestió de taxes, al que la víctima va acceptar, ja que confiava plenament en la seua parella.

   Al cap d'unes setmanes, la dona va tornar a sollicitar-li 13.000 euros més amb els mateixos arguments. Aleshores, l'home va comenar a sospitar de la dona i donar-se compte que havia sigut una víctima d'una estafa, per la qual cosa va presentar la denúncia en Comissaria.

   Els investigadors van comenar a recaptar tota la informació i proves necessries, la qual cosa va donar com resultat la detenció de la dona. També van sollicitar al Jutjat el bloqueig dels comptes bancaris de la detinguda per a recuperar els diners estafats. La detinguda, una dona major d'edat, va ser posada a la disposició del Jutjat de Gurdia de Benidorm.

   Durant la fase d'explotació de la investigació, els membres del Grup VI van corroborar que la presumpta autora dels fets era reincident, ja que l'any 2020 havia coms un altre delicte d'estafa utilitzant el mateix mtode d'engany, on va aconseguir fins el 40.000 euros en efectiu d'un home del que era la seua cuidadora a la ciutat de El Ejido (Almeria).

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press