AYUNTAMIENTO DE ELCHE - Archivo
ALACANT, 6 Mar. (EUROPA PRESS) -
La Policia Local d'Elx ha detingut a un home acusat de robar en un restaurant de la localitat i intentar agredir amb puntades i espentes als agents que intentaven arrestar-li i que li van localitzar agotzonat en una palmera amb diversos objectes sostrets de l'establiment.
Segons ha informat el consistori en un comunicat, els fets van succeir el passat mes de febrer quan una dotació de la Policia Local va rebre un avís perqu havia saltat l'alarma d'un restaurant situat al Passeig de l'Estació i s'observava, a través de les cmeres de seguretat, que hi havia una persona en el seu interior.
Diverses dotacions de la Policia Local es van dirigir al lloc i van comprovar que una de les finestres de l'establiment estava oberta i manipulada i una gran quantitat de fum emanava del sistema d'alarma.
Una de les patrulles es va quedar custodiant l'establiment mentre que una altra va comenar a donar batudes pels voltants i finalment va trobar a un home agotzonat a una palmera.
Quan un dels agents li va sollicitar que s'identificara, aquesta persona suposadament es va incorporar sobtadament, va propinar una "forta espenta", va comenar a llanar puntades i a realitzar escarafalls amb els braos mentre es negava, un cop més, a identificar-se.
Una vegada redut, els agents li van realitzar un escorcoll superficial i van comprovar que entre les seues pertinences tenia un telfon mbil amb funda habitada en el qual es trobaven les dades del comer, a més de guants de ltex, de jardiner i una navalla tipus cúter. A més, els agents van localitzar als voltants un pot de metall amb una gran quantitat de monedes en el seu interior.
Els policies van traslladar a l'home fins al restaurant i van esperar allí al vigilant de seguretat de l'empresa d'alarmes, que va indicar que les característiques físiques del jove que eixia en les cmeres coincidien amb ell.
També va acudir el propietari del negoci, qui va trobar a faltar un pot de propines i un telfon mbil amb funda habitada. Davant d'aquestes circumstncies, el jove, de 23 anys, va quedar detingut i traslladat a dependncies policials.