Detingut un home i desmantellat un centre d'adulteració, venda i consum de droga a Borriana

Archivo -  Cotxe patrulla de la Guàrdia Civil
GUARDIA CIVIL-ARCHIVO
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 7 marzo 2025 13:00

   CASTELLÓ, 7 Mar. (EUROPA PRESS) -

   La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues, atemptat contra agents de l'autoritat i encobriment d'efectes robats, el qual ha ingressat a la presó provisional, i ha desmantellat un centre d'adulteració, venda i consum de drogues a Borriana, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.

    La intervenció es va iniciar mesos arrere quan agents de la Guàrdia Civil van detectar un flux constant de persones entrant i eixint d'un edifici amb petites dosis de droga. Després de diverses labors de vigilància, van confirmar que es tractava d'un immoble que funcionava com a punt de distribució de drogues.

    El passat dia 2 de març els agents van sorprendre a l'habitant de l'immoble en la porta, qui va intentar fugir i suposadament va agredir als agents, però finalment va ser reduït i detingut. Es van trobar en el seu poder més de 20 grams de haixix i una gran quantitat de diners en bitllets fraccionats.

    L'endemà, amb autorització judicial, la Guàrdia Civil va realitzar un registre en el domicili, on va descobrir un espai condicionat com a 'fumador' on els clients consumien drogues per a evitar eixir al carrer amb les mateixes i ser detectats pels agents.

    Durant el registre s'han confiscat 22 grams de cocaïna preparada per a ser adulterada i posteriorment distribuïda, marihuana, una bàscula de precisió, objectes per a l'envasament i manipulació de drogues, substàncies químiques i medicaments d'ús legal per a l'adulteració de la droga i diversos efectes sostrets.

   Les diligències juntament amb el detingut han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Vila-real, que ha decretat l'ingrés a la presó del detingut.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press