Detinguts dos joves per agredir sexualment a una dona a Paterna

Archivo - Arxiu - Presó per a un detingut a Sant Llorenç (Mallorca) per agredir i amenaçar a la seua parella
POLICÍA NACIONAL - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 14 noviembre 2025 10:22

   VALÈNCIA, 14 Nov. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Paterna a dos joves de 21 i 28 anys, com a presumptes autors d'un delicte d'agressió sexual amb penetració a una dona, segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

   Els fets van ocórrer el passat dia 4 sobre les 20.00 hores quan els agents van ser comissionats per la Sala CIMACC 091 a un carrer de Paterna, on pel que sembla una dona hauria sigut agredida sexualment. Immediatament diverses patrulles de Policia Nacional i Policia Local es van traslladar al lloc.

   Una vegada en el lloc, els agents van trobar a una dona tendida en un banc, sanglotant, la qual els va manifestar que havia sigut agredida sexualment per dos homes uns moments abans. Davant de tals fets, els agents van sol·licitar la presència de personal sanitari per al seu posterior trasllat a un centre hospitalari, activant-se el protocol d'atenció integral sanitària i judicial a víctimes d'agressions sexuals.

    Pel que sembla, hauria accedit a un habitatge abandonat i en ruïnes pròxima per a fer les seues necessitats després de sentir-se indisposada, moment en què dos homes van aprofitar la foscor i el lloc poc transitat per a entrar després d'ella. Una vegada a l'interior i després d'obligar-la a beure algun tipus de beguda alcohòlica, un la va grapejar i va subjectar pel cap mentre l'altre l'agredia sexualment amb penetració, eixint tots dos homes fugint després de l'agressió.

   Davant dels fets ocorreguts, es va donar coneixement a la UFAM de la Comissaria de Policia Nacional de Paterna, qui es va fer càrrec de les investigacions, podent identificar i detenir ràpidament als dos presumptes agressors sexuals. Finament els arrestats, un amb antecedents i en situació irregular a Espanya, han passat a disposició judicial, decretant-se l'ingrés a la presó de tots dos, segons les mateixes fonts.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press