VALÈNCIA, 17 Oct. (EUROPA PRESS) -
La vicepresidenta segona del Govern i ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz, ha afirmat, preguntada pel rebuig de víctimes de la dana al fet que el president del Govern autonòmic, Carlos Mazón, acudisca al funeral d'Estat, que "l'Executiu central fa institucionalment el que ha de fer".
Díaz s'ha pronunciat en aquests termes en declaracions als mitjans de comunicació després de visitar Torrent per a seguir l'evolució dels treballs després de la dana.
La vicepresidenta ha indicat sobre el pronunciament de víctimes de la riuada que "el Govern, institucionalment, fa el que ha de fer, i ara ens anem a reunir amb associacions de víctimes i les escoltaré. Institucionalment operem com sempre ho fem en tots els esdeveniments", ha dit.